מדיניות החזרות וביטולים

 כל הרוכש מוצר באתר, רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1211 (להלן "החוק") בהודעה בכתב לשירות הלקוחות הנ"ל בדואר האלקטרוני: [email protected]. או בהודעת וואטסאפ ל: 0545496624 (באופן כללי, זכות הביטול קיימת בתוך 14 יום מקבלת המוצר או הפרטים ביחס אליו (פרטים אלו מופיעים באתר ובמסגרת ההזמנה שמבצע המזמין – פרטי המוכרת, מחיר, תנאי תשלום, זיהוי המוצר), לפי המאוחר,  ואם מדובר באדם עם מוגבלות כהגדרתו בסעיף 14 ג 1 לחוק, בתוך 4 חודשים מהתקיים האמור, ובכפוף לעמידת המזמין בתנאי ההגדרה הנ"ל.


בכפוף לזכותו של המזמין לבטל את העסקה על פי חוק כאמור, ולאחר החזרת המוצר, על אחריותו ועל חשבונו של המזמין, למשרדי החברה, כשהוא שלם תקין באריזתו המקורית, ומבלי שנעשה בו שימוש, ישיב האתר למזמין את הסכומים ששילם בניכוי הסכום הקבוע בחוק. ככל וההחזרה היא מחמת היותו של המוצר- פגום ביצור ובמסגרת האחריות, ומבלי שהמזמין גרם לפגם ו/או החמיר אותו, האתר ישיב למזמין את הסכומים ששילם ללא הפחתה כלשהיא, לאחר שהמזמין יחזיר את המוצר על אחריותו ועל חשבונו. ההשבה תבוצע בתוך 14 ימי עסקים מיום ביצוע האמור על ידי המזמין. באחריות המזמין לוודא מסירת המוצר חזרה למשרד שירות הלקוחות, ולעדכן אותו, לפי הפרטים דלעיל, בדבר ביצוע החזר המוצר כאמור, עם בקשה בכתב להשבת הסכומים ששילם. באם חברת האשראי גבתה מהעוסק תשלום עבור ביטולה, יישא הלקוח בהוצאות. דמי הובלה והרכבה אינם קשורים לבית העסק ולא יוחזרו מאיתנו.

 

ככל ובמסגרת העסקה קיבל המזמין הטבת מוצר כלשהיא ('קנה – קבל') מותנה ההחזר הכספי בהחזרת המוצר שבגין ביטול העסקה ביחד עם המוצר שהתקבל במסגרת הטבת המוצר, כשגם המוצר נשוא הטבת המוצר, באריזתו המקורית, במצב תקין, ומבלי שנעשה בו שימוש. ככל ומוצר הטבת המוצר לא הוחזר, יחויב הלקוח במלוא מחיר מוצר ההטבה כתנאי לביצוע ההחזר הכספי, וניתנת לאתר הוראה בלתי חוזרת לקזז את הסכום כאמור מסכום ההחזר הכספי ללקוח.

בקשה להחלפת מוצר, כמוה כביטול עסקה, והצדדים ינהגו ביחס לבקשה שכזו על פי המתווה המתואר לעיל.

תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר – ("אי התאמה"), על הרוכש להחזיר את המוצר ובכפוף לכך, יחזיר לירון צדקה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל אותו חלק ממחיר העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.  ההחזרה תעשה בתיאום עם שירות הלקוחות האמור לעיל, ההחזר יבוצע תוך 7 ימי עסקים מיום מקבלת המוצר בחברה ואישור הזיכוי.

 א. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, ובכפוף לזכות הביטול על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, יחזיר לירון צדקה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה ואישור הזיכוי את כספו של הרוכש בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מבניהם כקבוע בתקנות. על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.

ב. דעו: על הרוכש להחזיר את המוצר כשהוא באריזתו המקורית, ומבלי שנעשה בו כל שימוש, ומבלי שנפגע בכל צורה. החזרת מוצרים שלא באופן האמור, ו/או לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, ישללו את זכותו של הרוכש לקבלת ההחזר ו/או להחזיר את המוצר.